‘Ik had echt het gevoel dat ik al 3,5 jaar voor niks trainde.’

Het veranderingsproces van Martijn.

Toen Marthijn mij benaderde en zijn verhaal deed proefde ik direct de frustratie.
Hij gaf aan al verschillende online coaching trajecten te hebben gevolgd en hierbij niet het gewenste resultaat te hebben gekregen.

De teleurstelling had het nog niet gewonnen van zijn ambitie en hij besloot Je Eigen Coach te benaderen voor een oplossing om alsnog in shape te komen voor de zomer.

Marthijn is wat we noemen een hardgainer, iemand die niet gemakkelijk in spiermassa aankomt.
Voor deze mensen is het belangrijk om voldoende calorieën te eten en de nadruk vooral te leggen op het trainingsaspect. Zowel voldoende intensiteit als volume hanteren is noodzakelijk om het gewenste resultaat te bereiken.

Ik heb Marthijn hard moeten aanpakken en het mooie is: wat ik ook op ‘m afvuurde aan gewichtsverhogingen…hij gaf wekelijks alles in de gym! Heel knap om wekelijks zo gemotiveerd aan de slag te gaan met je vooropgestelde doelen.

Het resultaat mag er zijn: een vakantie in topshape samen met zijn vriendin.


Marthijn doet zijn verhaal:

Ik trainde een jaar of 4 toen ik besloot Je Eigen Coach een mail te sturen. Daarvoor heb ik verschillende online coaching trajecten gevolgd maar als ik het resultaat bekijk is het niet om over naar huis te schrijven.

Ik had echt het gevoel dat ik al 3,5 jaar voor niks trainde. Ook was er totaal geen verschil met vakantie foto’s van mijn afgelopen 3 zomers. Het werd zo frustrerend dat ik er chagrijnig van werd en in staat was om met alles te kappen. Er zat al een hoop geld in begeleiding.

Dus misschien was het voor mij verstandig om eens 24/7 in contact met mijn coach te staan en continu aangestuurd te worden.

Op basis van de foto’s die ik had gemaakt hebben we besloten dat het verstandig was om eerst een fase in te gaan waar vetverlies prioriteit had. Mijn vetpercentage was te hoog om gelijk door te gaan met een calorieoverschot. Na mijn trainingsprogramma ontvangen te hebben heb ik heel hard gewerkt om, ondanks het calorietekort, toch proberen sterker en gespierder te worden.

Het doel was om op vakantie een sixpack en gespierd lichaam te hebben. Dit markeerde dan ook mijn fase van vetverlies.
De komende periode zal ik een calorieoverschot toepassen om zoveel mogelijk spiermassa te kunnen bouwen.

Marthijn.


Ook in shape komen voor deze zomer? Het is nog niet te laat!
Doe mee met het programma, ontvang het meer dan 140 pagina’s dikke Je Eigen Handboek + 16 weken begeleiding en wordt net als de rest topfit deze zomer!

 

About the Author:

Je Eigen Coach levert objectieve en onderbouwde informatie over voeding, training en lifestyle.

Leave A Comment